Odpověď je hlasité ano! Při správné plánování, přípravě a školení, je to silný učební nástroj, který může být přizpůsoben pro použití s ​​širokou škálu předmětů a věkových kategorií.

Distanční vzdělávání je vynikající prostředí pro interaktivní tabuli. Vzhledem k tomu, že mohou být připojeny pro komunikace na dálku, mají hodnotu pro uživatele, na více než jednom místě současně.

One-počítačové učebny může maximalizovat využití omezeného přístupu počítače pomocí tabule. Žáci mohou pracovat společně s jednotlivci, které přispívají na tabuli, ostatních účastníků u počítače a skupiny jako celku diskutují aktivitu. I když je pravda, že získání desku a projektor je náklad, použití tohoto nastavení lze pohlížet jako na nákladové frézy, když to dělá to možné pro jeden počítač sloužit více studentů.

Interaktivní tabule je vynikající nástroj pro konstruktivistického pedagoga. Autor David Johassen razil slovo "mindtool" popisovat zařízení nebo aplikací, které podporují používání technologií k podpoře kritického myšlení u studentů. Atributy mindtools patří snadnost použití, interakce skupina, snadná dostupnost softwaru, který má být použit. Vzhledem k tomu, že desky mohou být použit s jakýmkoliv softwarem, jsou velmi adaptabilní pro celou řadu použití a nevyžadují získání dalšího softwaru. Jejich tvůrčí způsob využití je omezeno pouze představivost učitelů a studentů.

Desky jsou čisté a atraktivní nástroje. Neexistuje žádná špinavá křída prach nebo jiné vedlejší produkty, které mohou omezovat použití. Zatímco deska může být použita s pravidelnými suché mazání markerů, to je více pravděpodobné, že budou používány s elektronickým označení funkce, která zaměstnává buď stylusu nebo prstu, a tudíž nevyžaduje žádné očista.

Studenti s omezenou motorikou nyní použití desky. Z důvodu velkého formátu, může být jednodušší pro studenty spouštět programy klepnutím na desce spíše než myš. Také učitelé s mladými studenty zprávy úspěch s nimi psát na tabuli s prstem spíše než stylus.

To je interaktivní. Uživatelé mohou přispívat přímo u vstupu jak na počítači a na tabuli. Kombinace se mi líbí nejvíc bylo pro učitele, které mají být rozmístěny u počítače, se studenty na tabuli a ve třídě nabízí návrhy a fyzicky přispívajících myšlenky a činy. Interakce, které najevo mezi osobou u počítače, uživatelé na palubě, a samotný počítač je jedinečný a velmi přizpůsobivý uspořádání.

To může také komunikovat s ostatními periferiemi. Použil jsem desku k zobrazení obrázků a to jak z dokumentu fotoaparátem a videokamerou. S kamerou dokumentů, moderátor může ukázat objekt, například vzorek a označit na desce poukázat funkce nebo štítky částí. Použili jsme desku s videokazety sportovní aktivity, přičemž trenér značení na displeji, jak k ní došlo ukázat, kdy a kde hráči by mělo mít dokončené určité akce. Naskenované obrázky lze také prokázáno, že velká výhoda na tabuli a pak psaný text přidán.

Deska je ideální pro setkání jsou lekce, kde se účastníci potřebují výtisky řízení. Na konci brainstormingu činnosti, například kopie výsledného dokumentu mohou být vytištěny a distribuovány, jakož i uložit pro další práci.

Je to kluk magnet! Podílel jsem se na okresní technologických veletrhů, setkání s PTO a jiné akce, kde jsem prokázali využití interaktivní tabule. Děti všech věkových kategorií jsou zpracovávány na palubě. Dospělí, kteří jsou nejprve přitahovány novostí ocitnou naznačující způsoby, jak by mohli vidět, že efektivně využity. Děti prostě chtějí používat tabuli při každé příležitosti.

interaktivní tabule

Photo: CollegeDegrees360